Lue alla olevat usein kysytyt kysymykset. Jos et löydä etsimääsi vastausta, sähköpostimme on sivun alalaidassa!

Kysymyksiä?

Toimitus

Me ymmärrämme – te ette voi saada tarpeeksi upparia kirjaimellisesti! Joskus kun upparimme alkavat myydä oikein hyvin, voimme valitettavasti myydä ne kokonaan loppuun ennen kuin seuraava varastokierroksemme saavuttaa täyttymiskeskuksemme. Jos näin tapahtuu, asetamme nämä upparit ennakkotilaukseen ennen kuin ne ovat saapuneet. Tiedämme varastopäivän saapumispäivän, joten tämä on päivämäärä suluissa tuotteen nimen vieressä. Kaikki tilaukset lähetetään asiakkaillemme tiettynä päivänä. Näin asiakkaamme voivat varata suosikkimallinsa ja varmistaa, että he saavat käsiinsä unelmiensa upparin.

Olet tehnyt tilauksen, aurinko paistaa ja enkelikuoro laulaa taustalla tietäen, että uppari on matkalla – mitä nyt?

Kun tilaus on tehty, tiimimme kerää upparisi huolellisesti pilvistä ja pakkaa sen halauksin ja rakkaudella, joten tiimillämme voi kestää jopa 72 tuntia tilauksen noutamiseen ja pakkaamiseen. Kaikki tilaukset lähetetään, kun kaikki tuotteet ovat valmiina. Tämä tarkoittaa, että jos tilauksessasi on ennakkotilattava tuote, kaikki tuotteet odottavat, kunnes viimeisin tuote on saatavilla, ja lähetetään sitten samanaikaisesti.

Joskus ei voi tilausta panna laittaa yhteen pakettiin, joten saatat saada useita uppari -paketteja eri toimipisteistämme ympäri Eurooppaa. Ei hätää, ne lähetetään silti samaan aikaan.

Uppari lähetetään sitten varovasti uppari-haikaran (tai Itellan, jos haikarat eivät ole käytettävissä) kautta, ja sen pitäisi olla turvallisesti kärsivällisesti odottavissa käsissäsi ** 2-8 arkipäivän kuluessa.

Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat meiltä lähetysvahvistuksen sähköpostitse, jossa on seurantanumero, jotta voit seurata tätä maagista matkaa.

Vaikka tarvitsemme allekirjoituksen toimituksen yhteydessä, tämänhetkisten COVID-19-rajoitusten vuoksi tämä on Itellan toimituskuljettajan harkinnan mukaan ja he voivat jättää paketin turvalliseen paikkaan tai viedä sen lähimpään postitoimistoon, jos et ole kotona.

*Huomaa: Lähetämme allekirjoituksella pakollisen postin turvallisen toimituksen varmistamiseksi – jos valitset “Safe Drop” -palvelun itse, emme ole vastuussa paketista, jos se puuttuu tai varastetaan.

**Huomaa: kaikki toimitusajat ovat ilmoitetusta lähetyspäivästä. Jos tuotteellasi on ennakkotilauspäivä (ilmoitetaan suluissa olevan tuotteen nimen vieressä), tämä on lähetyspäivä. Toimitusaika alkaa ennakkotilauspäivästä, jona se toimitetaan. Jos tuotteen nimen vieressä ei ole päivämäärää, olet onnekas – se on valmis lähtemään!

Jos asut Euroopassa, et senttiäkään! Lähetämme kaikki tilaukset Itellan ilmaisen vakiotoimituksen kautta. Itella lainaa meille 2-8 arkipäivää tästä toimituspalvelusta tilauksesi noutamisen ja pakkaamisen jälkeen.

Jee, aika juhlia – se on matkalla! Kun olemme siirtäneet tilauksesi Itellalle, lähetämme sinulle lähetyksen vahvistusviestin, jossa on ”Seuraa tilaus” -painike. Tämä vie sinut suoraan Itellan sivustoon, jotta voit seurata live -seurantapäivityksiä!

Etkö ole vielä vastaanottanut lähetysvahvistussähköpostiasi? Tilauksesi voi olla ennakkotilattu, kuten verkkosivustolla vahvistettiin ostohetkellä. Muista tarkistaa alkuperäinen tilausvahvistus, et saa tai varastettuasi tavaraa.

Luuletko, että tilauksesi voi kadota kuljetuksen aikana? Vaikka Itella lainaa meille toimitusaikaa 2–8 arkipäivää, joskus tapahtuu elämää, eivätkä he pysty toimittamaan toimituksia tässä ajassa. Tässä tapauksessa seurantanumerosi saattaa päivittyä ilmoittamaan “myöhästyneestä” toimituspäivästä.

Jos tuotteesi ei ole vieläkään toimitettu 12 päivän kuluessa, ota meihin yhteyttä, niin voimme aloittaa tutkimuksen Itellan kanssa.

*Huomaa: Kun olemme välittäneet uppari -tilauksesi Itellalle, paketti on toiselta palveluntarjoajalta. Ymmärrämme täysin, että viivästykset ovat turhauttavia, mutta kun tilauksesi on kuriirilla kanssa, Itellan on tutkittava kaikki ongelmat. Voimme ottaa heihin yhteyttä puolestasi ongelmien ratkaisemiseksi. Voit olla varma, että teemme aina parhaamme, jotta ongelma ratkaistaan mahdollisimman nopeasti puolestasi.

Hups, upparia ei lähetetä oikeaan osoitteeseen? Voimme ehdottomasti auttaa muuttamaan tämän puolestasi! Jos tilaustasi ei ole lähetetty, lähetä meille uudet tiedot, niin voimme muuttaa tämän puolestasi.

Jos tilauksesi on lähetetty, älä panikoi! Voit edelleen ohjata sen toimituksen vahvistusviestissä olevan Itellan seurantalinkin kautta.

*Huomaa: Voimme lähettää tilauksesi vain tilauksessasi antamaasi osoitteeseen – jos olet antanut väärän osoitteen ja paketti toimitetaan sinne, emme voi noutaa sitä, joten tarkista osoitteesi huolellisesti!

Kaikki upparimme toimitetaan täällä Euroopassa, jakelukeskuksiemme ulkopuolella. Tämä tarkoittaa, että sinun ei tarvitse stressata tullimaksuista, koska se lähetetään omalta takapihalta (tai naapurisi pihalta, jos asut Ruotsissa!). Jos asut Yhdistynyt kuningaskuntassa, 1000 euron tilauksista voidaan veloittaa tullimaksuja.

Tuotekysymykset

Olemme yhtä innoissasi kuin sinäkin saadessasi upparin, ja olemme pukeutuneet siihen tilaisuutta varten! Uppari on sidottu kauniiseen nauhajousiin ja kiinnitetty henkilökohtaiseen säilytyslaukkuun – haluamme kaikkien tuntevan, että heidän uppari -toimitus on erityinen, vaikka se olisi lahja itsellesi! Kaikki upparit on pakattu merkkituotteeseen, joten tiedät tarkalleen, mikä tuote on tullut kotiovellesi.

Mahtavat upparimme (aikuisten koko) ovat tällä hetkellä yksi koko, joka sopii useimpiin malleihin ja perustuu löyhästi koko 6XL huppariin. Tämä malli on ihanteellinen yli 14 -vuotiaille ja täydelliselle istuvuudelle. Kids -upparit ovat 30% pienempiä kuin alkuperäiset, ja ne on suunniteltu 3–13 -vuotiaille lapsille. Alla lisätietoja koosta! Kaikki upparimme valmistetaan yksilöllisesti rakkaudella, joten uppari voi vaihdella hieman.

Aikuisten uppari

KIDS uppari

Vyötärö: 193 cm

Vyötärö: 152 cm

Front length: 97 cm – 102 cm

Pituus edestä: 70 cm – 75 cm

Selän pituus: 100 cm – 105 cm

Selän pituus: 71 cm – 76 cm

Hihan pituus: 53 cm

Hihan pituus: 50 cm

Oletko asunut, nukkunut ja syönyt upparissasi kolmen viikon ajan ja ottanut sen pois vain mennäksesi suihkuun (toivottavasti!)? Löydät kaikki hoito -ohjeet upparin sisälappusta, mutta vappien vakiovaihtoehdot ovat seuraavat:

  • Käsin tai konepesu kylmässä vedessä
  • Jos peset koneessa, varmista, että valitset hellävaraisen ohjelman
  • Käytä vain mietoja pesuaineita (villa/ silkki)
  • Vältä sekoittamista muihin väreihin
  • Ei rumpukuivausta
  • Älä silitä
  • Älä kuivapuhdista

Jos kuitenkin haluat säilyttää upparin pehmeyden ja pehmeyden mahdollisimman pitkään, suosittelemme sen pesemistä käsin kylmällä vedellä.

Oletko unohtanut suosikkikuviosi, ja nyt maailma näyttää vain hieman kylmemmältä? Älä huoli, me täydennämme jatkuvasti kaikkia malleja, joten pidä silmällä verkkosivustoa, milloin ne ovat jälleen saatavilla.

Rakastamme pörröisiä ystäviämme, ja tiedämme, että sinäkin! Kaikki upparit on valmistettu julmuudesta vapaasta vegaanisesta Sherpa-fleece- ja flanellifleece-materiaalista. Joten tuntuu siltä, että halaat pörröistä lammasta, mutta mukavampaa 🙂

Voi rakas, voit varmasti kertoa niille, jotka eivät ole vielä kokeneet upparia! Voimme luvata teille, että uppari on jokaisen pennin arvoinen. Kauan on ohi pyjamat, jotka vapisevat pyöreissä aukoissa, joiden heittämistä ei voi perustella – varmistamme, että hankimme suloisille päällisillemme vain parhaat mahdolliset materiaalit, jotta ne on suunniteltu kestämään! Kun laitat sen pehmeän, vaahtokarkki-nukkepeiton päällesi, tiedät tarkalleen, mistä puhumme.

Olemme täällä ottamassa vastaan ehdotuksiasi – outoja, upeita ja yksinkertaisesti hassuja! Ehdota rohkeasti taiteellista näkemystäsi (valitettavasti eläin, joka on puoliksi meerkatti/puoliksi merenneito, on jo ehdotettu, ennen kuin kysyt!). Valitettavasti emme voi taata, että suunnittelemasi malli tehdään, emmekä vielä tässä vaiheessa tarjoa räätälöityjä uppareita – anteeksi upparin ystävät!

Sen lisäksi, että upparit on valmistettu pilvistä ja vaahtokarkeista, ne on valmistettu premium -sherpa -fleece -sisäpuolelta ja pehmeästä flanellifleece -ulkopinnasta. Älä kuitenkaan lannistu sanasta “sherpa” – tämä on täysin julmuudesta vapaa ja vegaaninen versio lampaan fleecestä, joka on valmistettu polyesteristä, joten voit olla varma, että pörröiset ystävät eivät ole nyt karvattomia upparin tekemisestä.

Upparit myydään vain verkkokaupassamme, joten emme tarjoa tukku -alennuksia jälleenmyynnistä. Jos aiot tehdä suuren henkilökohtaisen ostoksen (kuten kaikille alle 10 -vuotiaiden jalkapallojoukkueen äideille, jotka värisevät koululaisten sivussa), lähetä meille sähköpostia osoitteeseen help@theuppari.com saadaksesi lisätietoja!

Kukaan ei panikoi! Jos et voi lisätä tuotetta ostoskoriin, se voi valitettavasti olla loppuunmyyty. Kokeile yhtä tai ensimmäistä suosikkimalliasi, muuten päivitämme verkkosivustoamme säännöllisesti niin, että sydämesi asettama kuvio on jälleen saatavilla ja verkkosivustollamme, kun ne ovat jälleen saatavilla.

Palautukset ja vaihdot

Valitettavasti tiedämme, että tämä on tylsä oikeudellinen asia, mutta ota hetki aikaa lukea palautuskäytäntömme. Tarjoamme ilmaisen palautuksen 30 päivän ajan toimitus-/tilauspäivästä.

Kaikki kohteet eivät kuitenkaan ole tukikelpoisia. Kaikki poissulkemiset ilmoitetaan tuotesivuilla ja / tai kassalla. Palautusoikeus:

1. Tuote (t) on aloitettava palautettavaksi ja asetettava postiin 30 päivän kuluessa tilauksen toimittamisesta/vastaanottamisesta.

2. Tuotteita ei ollut ostopäivänä merkitty “lopulliseen myyntiin” tai “ei palauteta”, elleivät ne ole viallisia.

3. Tuotteen on oltava alkuperäispakkauksessa, jonka on oltava alkuperäisessä kunnossa.

Tämä sisältää kiinnitetyn keinulapun, keulamerkkiset pölypussit, kenkälaatikot ja korupakkaukset. Sinua pyydetään testaamaan valokuvaustaitosi ja toimittamaan valokuva tuotteestasi ennen kuin lähetät sen takaisin meille, jotta voimme arvioida kunnon.

Tiedämme poran – olet joutunut palauttamaan sen, mutta elämä haittaa. Autamme sinua mielellämme tämän palauttamisessa ja tarjoamme sinulle 30 päivän palautusajan, jotta voit tehdä tämän vaikean päätöksen! Katso lisätietoja palautuskäytännöstämme.

Valitettavasti tiedämme, että joskus uppari ei vain sovi joillekin ihmisille. Voit varmasti palauttaa upparin meille täyden hyvityksen saamiseksi, jos se palautetaan 30 päivän kuluessa.

*Huomaa: kaikki upparit on palautettava uutena, kun heilutuslappu, alkuperäinen laukku ja jousi ovat palautettavissa.

Toinen kuvio pisti silmään? Se tapahtuu – luota meihin, vaatekaapimme ovat niitä täynnä! Voit varmasti palauttaa upparin meille vaihdettavaksi uuteen malliin, jos se palautetaan 30 päivän kuluessa.

*Huomaa: kaikki upparit on palautettava uutena, kun heilutuslappu, alkuperäinen laukku ja jousi ovat palautettavissa.

Olemme saaneet sinut kattamaan myös täällä. Kaikki palautukset (sekä palautukset että vaihdot) EU: n sisällä katetaan ilmaisella palautuskuljetuksella, jonka järjestämme mielellämme sinulle, mikä tarkoittaa, että postikulut eivät aiheuta kuluja! Ota vain yhteyttä ystävälliseen tiimiimme help@theuppari.com ja he voivat auttaa sinua matkan varrella.

*Huomaa: Valitettavasti emme voi luoda ilmaisia palautustarroja … asiakkaillemme, joten jos sinun on palattava ojan toiselta puolelta, ota yhteyttä tiimiimme, joka auttaa sinua palauttamisen järjestämisessä – tarjoamme silti ilmainen palautuskäytäntömme, partiolaisen kunnia!

Teemme kovasti töitä saadaksemme upparit sisään ja ulos täyttymiskeskuksistamme. Suosittelemme vahvasti, että lähetät valokuvan postiin saapuneesta kuitistasi todisteeksi palautuksestasi. Heti kun meillä on nämä tiedot, voimme ryhtyä toimiin joko vaihtoon tai hyvitykseen välittömästi! Jos unohdat ottaa tämän kuitin, meidän on vain odotettava, kunnes tämä palaa varastoon, ennen kuin voimme jatkaa eteenpäin.
Kuinka kauan kestää, ennen kuin hyvitykseni käsitellään?

Olemme surullisia nähdessäsi sinun menevän! Jos saat hyvityksen tilauksestasi, saat sähköpostiviestin, joka vahvistaa, että tämä on käsitelty. Sen jälkeen tilisi käsittely kestää 2–5 arkipäivää pankistasi riippuen. Jos tämä kestää kauemmin, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan pankkiisi tai kauppiaaseesi (esim. Klarna).

Maksu

Kaikki vitsit ja sananlaskut syrjään – yksityisyytesi ja turvallisuutesi ovat tärkein prioriteettimme. Käytämme Shopify Paymentsia, joka on erittäin turvallinen ja erittäin salattu järjestelmä, joka on suunniteltu suojaamaan asiakkaita ja vaatimaan myös kauppiaita vastuuseen.

Hyväksymme vanhanaikaiset maksutavat, kuten luottokortit (Visa/Mastercard/American Express) sekä maksukortit, joita voidaan käyttää verkkotapahtumiin. Jos olet hieman tekniikkataitoisempi, tarjoamme myös GooglePayn ja ApplePayn!

*Huomaa: Nämä ovat meille erillisiä yrityksiä, ja sinun on luotava tili kummalle tahansa.

Woo, se on myynnissä – joten säästät periaatteessa rahaa (ainakin sanomme itsellemme, kun jotain on myynnissä). Mene vain kassalle, ja kassan ensimmäisellä sivulla on laatikko, johon voit syöttää alennuskoodisi – muista napsauttaa Käytä! Tämä tarjotaan ennen maksusivua, joten olet täysin tietoinen siitä, kuinka paljon voit säästää.

*Huomaa: Vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää per tilaus. Jos ostat useita nippuja ja alennuksia, suosittelemme erillisten tilausten tekemistä. Yliviivatut hinnat voivat ottaa huomioon kuvauksessa mainitun alennuskoodin. Tarkista sähköpostitarjoukset, joita kohteita koodi koskee (esim. Vain yksittäiset uppari -tilaukset).

Teit uppari -ostoksesi, ja kun maksu latautui, huomasit kauhulla, ettet ole lisännyt alennustasi? Älä koskaan pelkää, tämä mahdollisuus ei ole hukannut! Lähetä vain ihastuttavalle uppari – tiimillemme sähköpostia osoitteeseen help@theuppari.com, ja he auttavat mielellään korjaamaan tämän puolestasi.

*Huomaa: Vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää per tilaus. Jos ostat useita nippuja ja alennuksia, suosittelemme erillisten tilausten tekemistä. Yliviivatut hinnat voivat ottaa huomioon kuvauksessa mainitun alennuskoodin. Tarkista sähköpostitarjoukset, joita kohteita koodi koskee (esim. Vain yksittäiset uppari -tilaukset).

Haluatko jakaa tämän uppari -rakkauden? Valitettavasti emme tarjoa lahjakortteja tai tositteita, mutta meillä on joustava palautuskäytäntö – joten voit ostaa onnekkaalle upparin, ja voimme auttaa häntä löytämään oikean mallin!

Jos tuotteesi ei ole vieläkään toimitettu 12 päivän kuluessa, ota meihin yhteyttä, niin voimme aloittaa tutkimuksen Itellan kanssa.

*Huomaa: Kun olemme välittäneet uppari -tilauksesi Itellalle, paketti on toiselta palveluntarjoajalta. Ymmärrämme täysin, että viivästykset ovat turhauttavia, mutta kun tilauksesi on kuriirin kanssa, Itellan on tutkittava kaikki ongelmat. Voimme ottaa heihin yhteyttä puolestasi ongelmien ratkaisemiseksi. Voit olla varma, että teemme aina parhaamme, jotta ongelma ratkaistaan mahdollisimman nopeasti puolestasi.

Ota meihin yhteyttä

Onko tilauksessasi jotain vikaa? Älä huoli, uppari -tiimimme on valmis ryhtymään toimiin! Ota meihin yhteyttä saadaksesi neuvoja ongelmasta ja auttaaksemme sinua ratkaisemaan asiat nopeasti pyytämällä sinua sisältämään valokuvia, jotta voimme auttaa tunnistamaan tapahtuneen.

Näitä asioita tapahtuu! Lähetä meille sähköpostia välittömästi aiheen MUUTA tai PERUUTA avulla, ja teemme parhaamme toteuttaaksemme pyyntösi. Jos se on jo lähetetty toimituskumppaniltamme, sinun on suoritettava palautusprosessimme.

Koska teemme parhaamme saadaksemme tilauksesi mahdollisimman pian, tilaus käsitellään toisinaan, ennen kuin tiimillä on mahdollisuus muuttaa sitä. Emme voi taata tilauksen muutosta tilauksen tekemisen jälkeen, joten valitse tuotteet huolellisesti.

*Huomaa: Nämä ovat meille erillisiä yrityksiä, ja sinun on luotava tili kummalle tahansa.

Kantokyyhkyjen ja savusignaalien päivät ovat menneet – aika lähettää meille sähköpostia! Sähköpostiosoitteemme on help@uppari.com. Tämän ansiosta voimme myös pitää paperiradan ongelmaasi varten, jotta voimme auttaa sinua parhaamme mukaan. Vastaamme Melbournen ja Maltan välisiin sähköposteihin, joten vastausaika voi joskus viivästyä. Olemme vain ihmisiä, joten ole kärsivällinen ja pyrimme saamaan sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Lupaamme, ettemme jätä sinua “lukemaan”!

Pyrimme aina olemaan paras, joten rakastamme kuulla ajatuksiasi. Rakastamme myös kuulla kauniita uppari -tarinoitasi, sillä se lämmittää sydäntämme nähdessämme, että upparimme ovat niin rakastettuja suuressa suuressa maailmassa. Jos sinulla on meille palautetta, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen help@theuppari.com.

Haluatko hauskoja, pun-täytettyjä ja aina ihastuttavia sähköposteja suoraan postilaatikkoosi (sekä pinoja mahtavia tarjouksia ja alennuksia!)? Tietysti teet! Voit rekisteröityä postituslistallemme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen help@uppari.com ja pyytämällä hyppäämään mukaan.

Saapuneet -postilaatikko saavuttaa 1 000 kilon ja puhdistaa kevätpuhdistuksen kaikista yrityksistä, joihin olet liittynyt? Voit myös peruuttaa tilauksen tai pyytää vähemmän sähköpostiviestejä siirtymällä minkä tahansa sähköpostimme alareunaan ja napsauttamalla Peruuta tilaus -linkkiä – (kaipaamme sinua kuitenkin!).

Huomaa, että sähköposti on paras tapa ottaa meihin yhteyttä, koska sen avulla voimme pitää paperijälkiä kaikista tilauksessasi ilmenneistä ongelmista.